AKGÜN AKGES
Yayınlanma Tarihi: 24.07.2013 | Son Güncellenme Tarihi: 15.11.2013

akgesKamu Hastaneleri Genel Sekreterlikleri’nin kendilerine bağlı tüm kurumların verilerinin bir bütünlük içerisinde ele alabilmesini, analiz edebilmesi ve gerektiğinde karar destek sistemlerine sağlayacakları bu veri bütünlüğü ile yönetim mekanizmalarını rahat ve sorunsuzca işletebilmelerini sağlayacak özel çözümümüz.

  • Yazılımımızın ana amacı sekreterlik ve sağlık tesisleri ile gerekli entegrasyonların sağlanması, karar destek mekanizmasını kurulması, doğru zamanda doğru veriye erişim sağlanmasıdır.
  • Bunun yanında iş takipleri ve evrak takipleri ile işlerin hızlı ve kolay bir şekilde tamamlanmasını sağlamaktır.
  • İş zekası ile güçlendirilmiş, tedarik yönetimi ve stok yönetimi ile tüm süreçlerinizin kontrolünün elinizde bulunmasını sağlamaktadır.
  • Sisteme her yerden her zaman ulaşabilirsiniz.
  • SMS modülü ile sistem üzerinden kullanıcıya gelen iletileri ve işleri bilgilendirmesi yapılarak zamanın iyi ve kaliteli olarak kullanılmasını sağlar.
  • Personel ödemelerini kolay ve hızlı bir şekilde tamamlayabilir ödeme evraklarını sistem üzerinden saymanlığa gönderebilirsiniz. Saymanlık ödeme onayı verdiğinde ise arada geçen zamanı hesaplayabilirsiniz.

Sağlık tesislerinizin bütçelerini ve harcamalarını görebilir ve kontrol edebilirsiniz.


ÜST

Akgün Yazılım © 2016