AKGÜN Acil Çağrı ve Hasta Takip Sistemi
Yayınlanma Tarihi: 24.07.2013 | Son Güncellenme Tarihi: 15.11.2013

acilcagrihastatakipGeçmişten bu güne sağlık sektörü hizmetleri biz insanlar için en önemli hizmet üreten sektörlerin arasında yer almaktadır. Teknolojinin de gelişimiyle sağlık sektöründe büyük değişimler yaşanmış, sağlık kurumlarında hizmet sunumunda kalite, performans, hasta ve sağlık çalışanlarının güvenliği kavramları ön plana çıkmış, bu kapsamda Sağlık Bakanlığının çıkarmış olduğu mevzuatlar çerçevesinde teknolojik uygulamalar geliştirilmiştir.

Sağlık bakım hizmet kalitesinin arttırılması, hemşire, doktor, güvenlik ve temizlik personelinin, hastanın rutin veya acil ihtiyaçlarına zamanında cevap verebilmesi ve söz konusu süreçlerin ölçülebilmesi, hemşirenin ateş, nabız, tansiyon, sıvı balans değerleri gibi birçok medikal bilgileri hastanın bulunduğu yerde girilebilmesi ve sağlık çalışanının hastanın geçmiş medikal değerleri grafiksel olarak görebilmesi, hasta ve hemşireye ilaç zamanlarının hatırlatılması ve konsültasyon yapan hekimlerin müdahale zamanlarının ölçülmesi ve bütün işlemlerin raporlanması amacıyla “Acil Çağrı ve Hasta Takip” yazılımı geliştirilmiştir.

Söz konusu geliştirilen çözüm hastane odasında hasta ile ilgili yaşanan tüm süreçleri kapsamaktadır. Bu çözüm çağrı yönetimi ve hastanın tedavi bakım sürecini kapsayan iki ana fonksiyondan oluşur. Örneğin;  Uygulama, hastalara ve sağlık çalışanlarına ilaç alma zamanlarının  yönetilmesini, konsültasyon ve vizit işlemlerinin takip edilmesini, kritik laboratuvar test değerlerinin takip edilip ilgili sağlık çalışanlarının uyarılmasını ve bu uyarıların çeşitli iletişim teknolojileri vasıtayla iletilmesini sağlayacaktır.


ÜST

Akgün Yazılım © 2016