AKGÜN Acil Serviste Konsültant Sistemi
Yayınlanma Tarihi: 24.07.2013 | Son Güncellenme Tarihi: 15.11.2013

acilservistekonsultantAcil Servislerde Konsültasyon Sistemi, başka servislerden istenilen konsültasyonların acil servisteki hastalara, konsültasyon çağrısının yapılmasını sağlayan ve bu çağrı hakkında bilgilerini kayıt altına alan bir sistemdir. Cagri, istek yapılan personele pager veya telefon çağrısı ile ulaştırılır. Sistem çağrı hakkındaki tüm bilgiyi kayıt altına almaktadır, eğer çağrı telefon üzerinde yapılmışsa telefon görüşmesi istenildiği takdirde kayıt altına alınabilir ve sonra dinlenebilir. Sistem HBYS ile entegre olarak çalışmaktadır, hasta bilgileri, konsültasyon doktor bilgileri HBYS den otomatik olarak alınmaktadır. Yapılan her çağrı bilgisi HBYS’ ye otomatik olarak gönderilmektedir. Çağrının açılma zamanı, hangi servisten açıldığı, çağrıyı başlatan kişi, çağrının yapıldığı konsültasyon doktor vb. bilgiler kayıt altına alınmaktadır. Eğer telefon ile gerçekleşmiş ise çağrı; arama zamanı, telefonun durumu (meşgul, cevap yok, kapatıldı vs), konuşma kaydı, çağrıyı kapatma zamanı kayıt altına alınmaktadır. Bu kayıtlara web arayüzünden erişilebilir ve raporları alınabilmektedir.

Sistemin getirdiği avantajlar şöyledir;

  • Açılan çağrıların açılma zaman, personel ve kapatma zamanı olarak kayıt altına alınması, daha etkili ve hızlı performans değerlendirmesi sağlamaktadır.
  • Çağrı yapıldıktan sonra personele pager veya telefonla haber verilmesi, konsültasyonu yapacak personel ile iletişimi kolay ve hızlı hale getirmektedir.
  • Telefon üzerinden yapılan çağrılarda telefon görüşmesinin kayıt altına alınması, ilerde oluşacak bir hukuki bir durumda delil olarak kullanılabilir.
  • HBYS entegrasyonu, yapılan çağrılarda verilerin HBYS ile bilgi paylaşımını otomatik ve hızlı bir hale getirmektedir.

ÜST

Akgün Yazılım © 2016