AKGÜN Elektronik Doküman Yönetim Sistemi
Yayınlanma Tarihi: 24.07.2013 | Son Güncellenme Tarihi: 11.11.2013

elektronikdokumanyonetimsistemiKurum içinde bilgi paylaşımının olmazsa olmaz araçlarından olan dokümanlar iş yaşamının vazgeçilmez parçalarıdır. Öte yandan giderek yoğunlaşan doküman trafiği, bilginin yönetimini imkansızlaştırırken, ofis ortamında da aşağıda sıralanan sorunları beraberinde getirmektedir;

İnsan iş gücüne dayalı hata oranı yüksek hantal evrak dolaşımı

Sistematik kayıtların tutulamamasından ötürü, aranan evrak veya dokümanın bulunamaması, hatta varlığının bilinememesi

Arşivler için giderek büyüyen fiziksel mekan ihtiyaçları

Kişilerden/ortamdan kaynaklanan güvenlik ve muhafaza problemleri

Revizyon ve geçerlilik sorunları

Yüksek kağıt maliyetleri, iş gücü ve zaman kayıpları

AKGÜN ELEKTRONİK DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ (EDM) AVANTAJLARI

  • Sınıf ve ağaç yapısı sayesinde düzenli ve hızlı arşivleme
  • Doküman tanımlarının standartlaştırılması, erişilebilirliğin hızlandırılması
  • Rol tanımları ile kullanıcıların yetkilerinin sınıflandırılabilmesi
  • Sınıflara yetki tanımlayabilme özelliği sayesinde evrak ve doküman erişiminin güvence altına alınması
  • İş akışı tanımlamaları sayesinde onay, bilgi, çalışma ve kontrol amaçlı doküman dolaşımını yaratabilmesi
  • Revizyon geçerlilik ve iptal tarihleri tanımları sayesinde izlenebilirlik ve güvenilirlik sağlanması
  • Dokümanların dijital ortamda kontrollü bir şekilde dağıtım ve takibinin yapılabilmesi
  • Toplu olarak doküman download/upload
  • XVL ve DWF formatında arşivleme sayesinde 3D ve BOM görüntüleme, ölçülendirme ve animasyon

Belge Kayıtları – Gelen-Giden Evrak ve İç Yazışmalar

  • E-Posta Entegrasyonu
  • Faks Entegrasyonu
  • MS Office Entegrasyonu
  • Tarama Desteği
  • Gelişmiş Havale Yönetimi
  • İş Akışı Desteği
  • Taslak düzenlemeleri ve elektronik belge üretimi
  • E-İmza Desteği
  • Pdf dönüşümü
  • Editör Desteği

KYS ve Doküman Yönetimi

  • Kurumda yerleşik Kalite Yönetimi’ne bağlı dokümanların sisteme entegrasyonu
  • Versiyon kontrolleri, onay-gözden geçirme ve dağıtım planlarının oluşturulması
  • Formların elektronik ortama taşınması, süreçlerinin belirlenmesi
  • Raporlama araçları sayesinde istatistiksel raporların oluşturulup yaygınlaştırılması

Ajanda Modülü

  • Her türlü etkinlik takibi
  • Davet gönderimleri
  • Anımsatıcı seçenekleri
  • Kaynak Rezervasyonları
  • Yöneticilerin kendi personellerinin iş yükünü ve iş planlarını takip edebilmesi

ÜST

Akgün Yazılım © 2016