Sosyal Medyanın Kurum İçi Kullanımı
Yayınlanma Tarihi: 23.07.2013 | Son Güncellenme Tarihi: 11.11.2013

Sosyal Medyanın günümüzdeki önemi ve kurum içi kullanımı konulu konferans TED Üniversitesi Kurumsal İletişim Direktörü Syn. Mutlu Ata CAN Tarafından Plazamızda 18.06.2012 tarihinde gerçekleştirildi. İçinde bulunduğumuz Küresel dünyada İnternet kullanıcıları artık sadece gençler değil. Ülkemizde 26 milyona yaklaşan kullanıcı sayısıyla kadın, erkek, genç, yaşlı, çocuk… Kısacası herkes artık internet kullanıyor. Artık hayatımızda “Sosyal Medya” var. Sosyal medyayı anlamak için kavramları iyi bilmek, bilmekten de öte sosyal medya platformlarını kullanmaya başlamak gerekiyor.

İnternet ve halkla ilişkileri bir araya getiren en önemli kavram olarak karşımıza “sosyal medya” çıkıyor. Sosyal medya internet kullanıcıları için sınırsız fırsatlar sunmakta. Bu fırsatlar şirketlere de yansımakla beraber, ürün ve hizmetlerinde sorun yaşayan, müşterilerini memnun edemeyen şirketler için sosyal medya bir tehlike haline gelmeye başlıyor. Bu bilgiler çerçevesinde Sosyal Medya ile ilgili farkındalığı arttırmak amacıyla, Sosyal Medya Temasının işlendiği konferans katılımcıların beğenisini topladı. Sosyal medyanın bilinçli olarak kurum içi kullanımının yerleşmesi amacıyla değerli fikirlerini bizlerle paylaşmasından dolayı Syn. ATACAN’ a sonsuz teşekkürler.


ÜST

Akgün Yazılım © 2016