Acil serviste konsültan/icapçı hekimleri çağırma ve sonlandırma işlemlerini etkili bir şekilde yönetin…
Acil servisteki hastalara istenilen konsültasyonlar için konsültasyon çağrısının yapılmasını sağlayan ve bu çağrı hakkında bilgilerini kayıt altına alan IVR (Interactive Voice Response) tabanlı bir sistemdir. Çağrı, istek yapılan personele pager veya telefon çağrısı ile ulaştırılır. Sistem çağrı hakkındaki tüm bilgiyi kayıt altına almaktadır, eğer çağrı telefon üzerinde yapılmışsa telefon görüşmesi istenildiği takdirde kayıt altına alınabilir ve sonra dinlenebilir. Sistem HBYS ile entegre olarak ve aynı zamanda bağımsız çalışmakta olup tüm bilgiler kayıt altına alınmaktadır.

  • Acil servislerde konsültan/icapçı hekimlere kolaylıkla erişim sağlanır.
  • Çağırma işlemleri dokunmatik ekranlarda birim ve hekim adı seçilerek hızlıca yapılır.
  • Acil çağrıları; çağrı cihazı, dect, cep veya masaüstü telefonlara yönlendirebilirsiniz.
 
Sistemin getirdiği avantajlar;
  • Süreç Otomasyonu: Konsültasyon sürecindeki tüm iletişim işlemlerinin tamamen otomatik bir şekilde sistem tarafından yönetilmesi ve takibi sağlanır.
  • Kurumsal Hizmet Yönetimi: Hastane performans puanına önemli bir katkı sağlamaktadır.

Ürünler